Blog η Ιστοσελίδα;

Απλό και κατανοητό το post από το MYKONOS απαντά στο γιατί κάθε μικρή επιχείρηση χρειάζεται ένα blog.

Google Analytics: SML Pro Blog Traffic Sources: Twitter vs Facebook vs FriendFeed vs Google SEO / 2009-11-01 / SML Data

Eάν είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης, μπορεί να έχετε πάρει τη μεγάλη απόφαση να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα. Αν όμως δεν πουλάτε τα προϊόντα σας απευθείας από την ιστοσελίδα σας, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει παραμείνει η ίδια από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της.

Κάτι τέτοιο δεν θα σας συνέφερε μιας και οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, ανταμείβουν τις δυναμικές ιστοσελίδες –όταν δηλαδή εντοπίσουν σταθερή ανανέωση στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας, θα στείλουν περισσότερους πιθανούς πελάτες σε σας. Οι στατικές ιστοσελίδες απλώς δεν έχουν νόημα. Το πρόβλημα ωστόσο με μια κανονική ιστοσελίδα είναι ότι ίσως χρειαστεί να πληρώσετε έναν webmaster για να πραγματοποιεί τις αλλαγές. Αυτό απαιτεί πολύ χρόνο και χρήμα, οπότε μην μπείτε στον κόπο.

Σας έχω ένα καλό νέο: μπορείτε να κάνετε αλλαγές και να εμπλουτίζετε σταθερά την ιστοσελίδα σας με νέο περιεχόμενο απλά και μόνο με την προσθήκη ενός blog. Κάθε μικρή επιχείρηση πρέπει να έχει ένα blog σαν κεντρικό άξονα της κοινωνικής της δικτύωσης. Ένα blog είναι ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου που σας παρέχει τεράστια ευελιξία. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το WordPress, το οποίο σας παρέχει ανέξοδα τη δυνατότητα δημιουργίας blog, ή, για κάτω από 100 δολάρια, μπορείτε να αγοράσετε ένα πιο ευέλικτο χώρο για blog από μια εταιρεία όπως η iThemes. Μπορείτε να εισάγετε και να διαγράψετε πληροφορίες, να προσθέσετε βίντεο, εικόνες, και podcasts που να διαφημίζουν την εταιρεία σας και να προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Σας δίνετε η δυνατότητα να το κάνετε μόνοι σας χωρίς να προσλάβετε εξωτερική βοήθεια.

Ένα blog μπορεί να περιέχει όλες τις πληροφορίες που είχατε στην παλιά ιστοσελίδα σας, ενώ θα μπορείτε να κάνετε εύκολα αλλαγές ενημερώνοντας για τις τελευταίες εξελίξεις στην εταιρεία σας. Από το blog σας, μπορείτε επίσης να διοχετεύσετε σημαντικές πληροφορίες απευθείας στο Facebook, το Twitter, το LinkedIn, και πολλές άλλες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι πελάτες σας σχηματίζουν κοινότητες. Κάντε post ένα άρθρο, και αυτό αμέσως θα «καρφιτσωθεί» σε ιστοσελίδες της επιλογής με link που θα οδηγεί πίσω στο blog σας.

MYKONOS

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: