Τριτοκοσμικό ΑΕΠ…με τουριστικές υπηρεσίες Ευρώπης

… σε τιμές βέβαια τριτοκοσμικές θέλουν οι φίλοι μας Ευρωπαίοι, για να ξαναβάλουν στον χάρτη σαν τουριστικό προορισμό την Ελλάδα.

Η ουσία όλων των δημοσιεύσεων που κυκλοφορούν πριν, κατά την διάρκεια και μετά το τέλος της ITB είναι μια.

ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ για να μας ξαναδείτε. Λένε οι Ευρωπαίοι T.Os.

Στην Ρόδο ζητούν μειώσεις 20%-25%, φαντάσου τι θα ζητάνε στην Αθήνα.

Οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους πιέζουν κάτω από το τραπέζι για συμφωνίες που μόνο προς όφελος των προορισμών δεν είναι. Δείτε πως επηρεάζουν τα στατιστικά στοιχεία οι προσκολήσεις σε αυτές τις εταιρίες.

Η κρουαζιέρα παραπέει κάπου ανάμεσα στα Υπουργεία Ναυτιλίας, Ανάπτυξης, Τουρισμού και Μεταφορών.

Οι καλύτεροί μας επισκέπτες Ρώσοι: Εικόνα διάλυσης παρουσιάζει το γραφείο ΕΟΤ στη Μόσχα, παρά την υψηλή προτεραιότητα που διαμηνύει το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού πως δίνει στην προσέλευση  Ρώσων τουριστών στη χώρα μας.

Διαβάστε και αντίθετες απόψεις.

Από την άλλη ταξιδιωτική οδηγία για την Τουρκία εκδίδει το Ισραήλ, (για δικούς τους λόγους αυτοί) το θέμα είναι πόσο θα επηρεάσει τους Αμερικάνους και όχι μόνο που θα επέλεγαν την Τουρκία σαν τόπο διακοπών.

Άλλο θέμα είναι η μακρά περίοδος από την απόφαση, επιλογή του τόπου διακοπών εως την άφιξη στον τόπο αυτό, με μια τόσο ρευστή κατάσταση ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί σε ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.

Το έχω ξαναγράψει αυτό που μπορεί να έρθει σαν «μάννα εξ ουρανού» και να ανατρέψει όλα τα δεδομένα είναι το last minute. Είναι λογικό οι επισκέπτες να θέλουν να πετύχουν την καλύτερη τιμή για το ταξίδι τους, καθημερινά βομβαρδίζονται από ειδήσεις και άρθρα που περιγράφουν την ζοφερή κατάσταση στην χώρα μας, και τι κάνουν όσοι μας επιλέξουν για προορισμό; απλά δεν βιάζονται καθόλου να οργανώσουν το ταξίδι τους.

Δείτε και πως αλλάζουν οι συνήθειες των τουριστών (καταναλωτών).

Που καταλήγουμε λοιπόν;. Ότι το 2012 θα είναι μια δύσκολή χρονιά;. Ε και; μόνο για τον τουρισμό θα είναι; εδώ μας προετοιμάζουν ήδη για τα νέα μέτρα του Ιουνίου, η χώρα είναι σε προεκλογική τροχιά, τα νέα από τους «σωτήρες» μας προβλέπουν μια τουλάχιστον δεκαετία λιτότητας .

Η παγκόσμια κρίση ήρθε για να μείνει. Αρα τίθετε ένα ακόμα ερώτημα: και τώρα τι κάνουμε; υπάρχουν πάρα πολλές μικρές και όχι μόνο επιχειρήσεις που λειτουργούν στο νεκρό σημείο ίσως και να είναι ζημιογόνες. Πόσο μπορούν να κρατηθούν εν λειτουργία; και τι υπηρεσίες θα προσφέρουν; και τι θα κάνουν όλοι αυτοί αν οι επιχειρήσεις κλείσουν; Μακάρι να είχαμε απαντήσεις σε όλα αυτά τα ερωτήματα, δυστυχώς όμως εύκολες λύσεις τουλάχιστον προς το παρών και πάντα για το θέμα του τουρισμού δεν υπάρχουν.

Κάποιες κινήσεις σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο υψώνουν την φωνή τους θεωρώντας αδικία την κατάσταση που ζούμε.

Με σίγουρη λοιπόν την μείωση των επισκεπτών αυτό που μπορούμε και πρέπει να κάνουμε όλοι, ο καθένας απ’ την θέση του στο τουριστικό παζλ είναι να φροντίζει ώστε να μην φύγει κανένας επισκέπτης δυσαρεστημένος, είναι να φροντίσει ώστε να μάθει την ιστορία του (την δικιά του πλευρά της κρίσης όπως ο καθένας μας την βιώνει και την αντιλαμβάνεται). Είναι να τον κάνεις να νιώσει μέλος της οικογένειάς σου, να τον κάνεις να νιώσει φίλος σου. Να φύγει και να νοιάζετε ειλικρινά για τον τόπο και τους φίλους που άφησε πίσω. Να γίνει και αυτός Πρεσβευτής της Ελλάδος στον τόπο του, στην χώρα του και να είναι σε θέση αυτός να απαντάει αντί για εμάς όταν μας «κατηγορούν». Να απαντάει αυτός αντί για εμάς στο twitter στο facebook στα forums κ.λπ. Να μας κάνει αυτός γνωστούς στους κύκλους του.

Ας γυρίσουμε στα βασικά. Ας θυμηθούμε τι σημαίνει για τον καθένα μας Ελληνική φιλοξενία.

Ας γίνουμε φίλοι λοιπόν με τους επισκέπτες μας έτσι και αλλιώς χρόνο θα έχουμε, αφού θα είναι λίγοι, ας τους κάνουμε να νιώσουν ξεχωριστοί, ας τους κάνουμε Έλληνες, περήφανους που μας γνώρισαν και ας ξαναγίνουμε και εμείς περήφανοι που γεννηθήκαμε Έλληνες.

One Response to Τριτοκοσμικό ΑΕΠ…με τουριστικές υπηρεσίες Ευρώπης

  1. Ο/Η ammosrestaurant λέει:

    Reblogged this on Ammos Restaurant's Blog and commented:

    Τα λέγαμε πριν λίγες ημέρες για τις εταιρίες low cost. Δείτε τώρα πως ασκούν πιέσεις

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: